Privacyverklaring
Social Media Support respecteert de privacy van alle gebruikers van haar websites en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Ik gebruik je gegevens om boekingen te verwerken. Voor het overige zal ik deze gegevens uitsluitend gebruiken met je toestemming.
Social Media Support gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
- Als je een dienst boekt, heb ik je naam, e-mailadres, adres en bedrijfsgegevens nodig om een factuur op te maken, je boeking te bevestigen, de dienst uit te voeren en contact met je op te nemen over het verdere verloop.
- Voor de betaling van je boeking zijn je naam en betaalgegevens nodig.
- Voor de nieuwsbrief dien je jezelf altijd aan te melden en toestemming te geven voor het verzenden van de nieuwsbrief. Bij aanmelding wordt je voornaam en e-mailadres gevraagd. Heb je jezelf aangemeld voor het de nieuwsbrief dan ontvang je maximaal 1 x per week de nieuwsbrief met daarin handige tips en informatie. Daarnaast ontvang je maximaal 2 x per maand een e-mail met informatie over een challenge, webinar, Live dag of speciale aanbieding.
- Voor contact via e-mail heb ik je naam en e-mail adres nodig. Voor contact via telefoon of WhatsApp heb ik je telefoonnummer nodig. Voor contact via Facebook Messenger alleen je (gebruikers)naam van Facebook.
- Voor het maken van een afspraak heb ik je naam en e-mail adres nodig om de afspraak te bevestigen.
- Voor een live 1-op-1 of webinar heb ik je naam en e-mail adres nodig om contact op te zetten via een live video-chat omgeving.
Samenwerking met derde partijen
In samenwerkingen met derde partijen wordt onderscheid gemaakt tussen partijen die gegevens verwerken, waarbij afspraken zijn vastgelegd in een verwerkingsovereenkomst, en partijen die zelf verantwoordelijk zijn voor het verwerken van gegevens.
Social Media Support werkt samen met de volgende verwerkende partijen:
- MailBlue – voor het verzenden van nieuwsbrieven.
- Anti-spam plug-in – voor het beveiligen van mijn website.
- Calendly – voor het inplannen van afspraken.
- Dropbox – voor de back-up van mijn website.
- Google Analytics en Google Search Console – voor het analyseren en verbeteren van mijn website.
- KPN – voor telefonisch contact.
- LennMedia – voor hosting van mijn website en e-mail.
- Moneybird – voor het maken van facturen en de boekhouding.
Bovenstaande derde partijen hebben de benodigde beveiligingstechnieken toegepast en het is hen op grond van de verwerkingsovereenkomst verboden gegevens in te zien dan wel te verstrekken aan derden tenzij zij hier op grond van een wettelijk voorschrift toe gehouden zijn.
Social Media Support werkt samen met de volgende partijen die zelf verwerkingsverantwoordelijk zijn:
- Knab – voor het ontvangen van betalingen. Ga voor meer informatie naar de privacyverklaring van Knab.
- Mollie – voor het ontvangen en verwerken van betalingen. Ga voor meer informatie naar de privacyverklaring van Mollie.
- WhatsApp – voor chat contact. Ga voor meer informatie naar de privacyverklaring van WhatsApp.
Cookies
Daarnaast gebruikt Social Media Support cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorg ik er onder andere voor dat je bij een bezoek aan de website niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de website dus een stuk prettiger.
Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat, bij je bezoek aan een website, naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.
De verschillende typen cookies
Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies.
Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de website navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.
Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kan ik zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Ik kan daardoor de website zo goed mogelijk aanpassen aan de behoeften van bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit.
Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies?
Social Media Support plaatst cookies om de volgende redenen:
Cookie keuze (functioneel): Onthouden of je toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies.
Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de websites gebruikt en hoe je de websites hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. De informatie wordt geanonimiseerd verzonden doordat het laatste gedeelte van het IP adres wordt verwijderd voordat dit opgeslagen wordt.
Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen?
Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.
Social Media Support verkoopt je gegevens niet
Social Media Support zal je persoonlijke gegevens nooit aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling. Ook de door mij ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van je gegevens te respecteren.
Bewaren van persoonlijke gegevens
Gegevens verstrekt ten behoeve van het leveren van een dienst of ten behoeve van winacties worden maximaal zeven jaar bewaard ten behoefte van de belastingaangifte. Heb je jezelf aangemeld voor de nieuwsbrief, dan blijven deze gegevens bewaard tot je jezelf hiervoor afmeldt. Gegevens die je hebt verstrekt ter beoordeling van Social Media Support blijven bewaard zolang de website bestaat. Correspondentie bewaar ik maximaal 3 jaar voor naslag.
Jouw gegevens inzien
Je hebt altijd het recht om de door Social Media Support opgeslagen persoonlijke gegevens op te vragen, te corrigeren en/of te laten verwijderen. Stuur hiervoor een email met je verzoek naar Jessica@socialmediasupportva.nl. Via deze mail kun je ook contact opnemen als je bezwaar wil maken tegen de verwerking van je persoonlijke gegevens.
Heb je jezelf aangemeld voor de nieuwsbrief en stel je hier niet langer prijs op, dan kun je jezelf altijd uitschrijven via de link onderaan de nieuwsbrief. In elke nieuwsbrief staat ook een link om je persoonlijke gegevens na te kijken en te corrigeren.
Autoriteit Persoonsgegevens
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) houdt toezicht op de naleving van de privacywetgeving. Heb je een klacht over het gebruik van je persoonlijke gegevens door Social Media Support en kom je er met mij niet uit? Dan kun je terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Datalek melding
Per 1 januari 2016 ben ik, als onderneemster, verplicht om bij datalekken melding te maken bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Een datalek is een beveiligingsincident waarbij er sprake is van toegang tot of vernietiging, wijziging of vrijkomen van persoonsgegevens zonder dat dit de bedoeling is. Bij een datalek moeten persoonsgegevens verloren zijn gegaan of onrechtmatige verwerking van persoonsgegevens moet niet uit te sluiten zijn. In het geval van een dergelijke datalek zal ik mijn klanten hiervan ook op de hoogte stellen door middel van een e-mail.
Contactgegevens
Social Media Support
Jessica Krijvenaar
Plantsoenstraat 19
1441 CW Purmerend
Voor vragen, opmerkingen of andere zaken ben ik telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur via 06-83207816. Buiten deze tijden en voor niet-telefonisch contact ben ik ook bereikbaar via:
- Jessica@socialmediasupportva.nl
- WhatsApp (06-83207816)
Deze privacyverklaring is opgesteld op 1 september 2022.
Strippenkaart
Met een strippenkaart kun je mijn diensten per uur of per halfuur inzetten.
Samen bespreken we welke ondersteuning passend is en maak ik duidelijke afspraken met je zodat je weet wat je kunt verwachten.
Alle prijzen zijn excl. BTW
Inclusief urenspecificatie van de werkzaamheden.
Bij 1 op 1 sessies op locatie wordt er vanaf 11 km reiskosten in rekening gebracht.
Een strippenkaart is 1 jaar geldig vanaf de datum van factuur.
Maandabonnement
Een maandabonnement geeft continuïteit en totale ondersteuning.
Ondersteuning en ontzorging in het structureel zichtbaar zijn via social media met een contentplanning en strategie.
Alle prijzen zijn excl. BTW
Inclusief urenspecificatie van de werkzaamheden.
Minder uur per maand nodig? Uiteraard is dit bespreekbaar en kunnen we de werkzaamheden in goed overleg samenstellen.
Bij 1 op 1 sessies op locatie wordt er vanaf 11 km reiskosten in rekening gebracht.
Een maandabonnement gaat in vanaf de datum van de factuur.
Een maandabonnement wordt stilzwijgend verlengd met een opzegtermijn van 2 maanden.
Mocht je op willen zeggen dan verzoek ik je vriendelijk dit te doen per e-mail.